Krawat z nadrukiem – dla kogo?

Krawat z nadrukiem – dla kogo?

Krawat to najbardziej symboliczny element garderoby męskiej. Nic więc dziwnego, że stanowi idealny pomysł na prezent. W połączeniu z koszulą dodaje eleganckiego sznytu, a gdy zawiera spersonalizowany nadruk – staje się prezentem znacznie bardziej unikatowym i wartościowym. Komu najczęściej się go wręcza i z jakich okazji?

Nie tylko dla taty i brata – na prezent

Na Mikołajki, Walentynki, Dzień Ojca czy Chłopaka – okazji jest wiele, by sprawić bliskiemu mężczyźnie szczerą radość. Popularne krawaty na prezent wręczane z tej okazji zawierają dedykacje i grafiki – czy to życzenia, czy motywy świąteczne. Warto przy tym pamiętać, że krawaty można wręczać również kobietom; na rynku znajdziesz gros sklepów oferujących wielobarwne modele skrócone, dedykowane „Najlepszym pracującym za biurkiem mamom” czy „Kobietom Biznesu". Możesz także zakupić krawat w sklepie oferującym nadruk dowolnych życzeń, na przykład krawat imienny.

Krawaty męskie dla imprezowiczów

Na parapetówkę, wieczór kawalerski, pracowniczą imprezę pożegnalną pracowniczą, baby shower, a także imprezy tematyczne – krawaty męskie posiadają najczęściej zabawne sentencje oraz motywy, i kupowane są w ilościach hurtowych. Szczególnie wieczory kawalerskie kojarzą się z krawatami, często noszonymi nieprawidłowo lub zupełnie rozwiązanymi, by symbolicznie podkreślić charakter imprezy. Takie krawaty posiadają dedykowane napisy w stylu: „Ostatnie dni wolności” czy „Status: (prawie) zajęty” i wręczane są w grobie najbliższych mężczyzn imprezujących wspólnie w tę wyjątkową noc. Nawet po latach krawat z nadrukiem stanowić może wyjątkową pamiątkę.

Dla pracowników firm

Krawat z logo przyjąć może także formę kampanii promocyjnej lub   stać się obowiązkowym elementem stroju firmowego. W zależności od funkcji, jaką ma spełniać krawat, logo promowanej marki czy barwy firmowe mogą być w mniejszym lub większym stopniu wyeksponowane. Ponadto krawat może być doskonałym prezentem z okazji jubileuszy firmowych, konferencji prasowych, eventów czy wigilijek pracowniczych. Krawat to także niezastąpiony gadżet promocyjny, niezależnie od branży; choć najpopularniejszymi są branże hotelarskie, transportowe (turystyczne, np. linie lotnicze), korporacje i przedsiębiorstwa zajmujące się sprzedażą własnych produktów elektronicznych, także kosmetycznych. I, jak w każdym innym przypadku, wiele firm decyduje się na zamówienia hurtowe w dwóch rodzajach – męskich i damskich. Moda na krawaty uzupełniające eleganckie stroje firmowe nie przemija i nic w tym dziwnego, bo dobrze dobrany krawat oddaje pełen profesjonalizm, niezależnie od branży... i od okazji